It is currently 01 Jun 2023 16:26

All times are UTC - 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 126 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Author Message
PostPosted: 15 Jun 2013 19:28 
Tri loonie

Flott arrangement! Takk til Christen, Siri og resten av gjengen.

Var jo berre "trening" ja. Men med når gamle sirkushestar luktar halmen, så blir fort litt puls også.

Eg var under 40min for første gang på 1,9km svøm, så vart litt skuffa viss det viser seg at den berre er 1,7 :(

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2013 20:58 
Tri loonie

Gratulerer med super gjennomføring til alle deltakerne! Var mye fin trenings-glede å se i dag.

:news: Resultatene fra dagen er nå lagt inn her: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... sp=sharing
(laget på lesten til tri-karusell-regnearket til Andreas H.)

Det er noen usikre tider her, men vi gjorde så godt vi kunne for å få registrert alle. Noen av tidene er markert med rødt, de er høyst usikre og sansynligvis ikke presise. Dersom dere ser selv at det ligger feile tider på dere, så kan dere rette det selv i arket (tror jeg) eller melde fra så fikser vi.

Ellers virker det som om svømmingen var litt kort, mens løpingen var et par km over halvmaraton. Vil anta at de som skal til Haugesund får bedre tider der.

Tusen takk til Bogene, Nathalie og Svanhild for unnværlig innsats i sekretæriatet :D

Profile  

Post subject: BTC klubbmesterskap 2013
PostPosted: 15 Jun 2013 22:37 
Tri athlete

Supert Siri.! Takk for vakt, tidtaking og ansvar i dag. Det var betryggende å ha deg og andre parat på Kai og i T1-2.

Vi må heller ikke glemme sponsorene i år : Mestersykkel, Sportpartner, Timex, Look og TYR som sponset t-skjorter, badehetter, snacks, pølser og brus. :-)

Når det gjelder løypen, så ble den vel ca 1,5 km for lang på løpedelen (ble litt surr med skilt), men syklingen ble som i fjor ca 3 km for kort ca 87 km. Så det jevner seg litt ut. Både løp og sykkel var nok i korteste laget i fjor, om en skal sammenligne. I tillegg forsvant det og litt ekstra tid på noen i dag i skiftesonen etter flytting av sakene.

Svømmingen derimot var vi 3-4 stk som sammenlignet Garmin og fikk alle rundt 1950m -2000, så tror du kan feire Bjarne. Distansen kan jo og sjekkes på kart på nett. Om det var flere som fikk kort avstand, så hører jeg gjerne fra dere, greit å ha info til neste år.

Når det gjelder denne løypen mot Haugesund, så er det stor forskjell i høydemeter. Askøy sykkeldelen er ca 1400 høydemeter mot Haugesund på rundt 8-900? , mener jeg. Det merkes på tiden og disponering av kreftene. Løpedelen i Haugesund gir jo og en ekstra boost, flatere, med mye folk og høy stemning. Askøy god å trene i, Haugesund er perseløype.

Askøyløypen og klubbmesterskap er kommet for å bli, og vi satser på ny runde neste år, med flere (løype :-) forbedringer og kanskje flytte det en uke senere i juni, for større sjanse for varmere sjøsvøm. :-)

Tar gjerne imot innspill og hjelp fra andre som vil være med å organisere og hjelpe til i forkant. Det ble fremmet blant annet mulighet for en drikkestasjon halvveis på løpingen. (Var tørst da ja)
Gratulerer Bjørnar og Camilla med seier!
Lykke til videre i sesongen alle sammen!

Last edited by Christen on 16 Jun 2013 07:18, edited 6 times in total.

Profile  

PostPosted: 16 Jun 2013 05:44 
Tri nerd

Hei!
Vil takke for et supert arrangement med mange hyggelige folk.
Takk til alle som ofrer tid i forkant og under løpet, prisverdig.
Dere har gjort denne dagen helt topp for meg :-)
En suksess, som må etterfølges neste år ;-)
Lykke til med resten av sesongen!!!!

Gratulerer til Bjørnar med seier og alle andre med gode prestasjoner.
En super dag ;-)

Vi sees ;-)

Profile  

PostPosted: 16 Jun 2013 16:47 
Tri athlete

Big thanks from me as well to all those who spent time organising the event. And to whoever fixed the weather a big thanks to them, as earlier in the week for forecast was terrible.

My swim as usual was a cramp filled disapointment, but the bike and run were steady and I enjoyed them.

Regarding the distances in my opinion:
- The swim was slightly short , around 1800m, but most of us swam more than 1900 because we can't swim in a straight line. It would be interesting to hear from those with a GPS whether they swam straight or not. Apart from the slippery rocks on the way out it was a good swim course that we should use again.
- The bike route was a bit short , because we turned earlier than previous years at the first bus stop after the bridge when actually we should have turned at the second bus stop 500m further down the road. That would have given us 2 km more.
- The run was 2 km too long as discussed because we should have turned at the rock halfway across the causeway.

Profile  

Post subject: BTC klubbmesterskap 2013
PostPosted: 16 Jun 2013 19:17 
Tri athlete

Ja ja. Ikke så gale totalt sett da. Passelig svøm, kort sykkel og lang løp. Må rette litt distanser på t-skjortene.:-) men etter min mening tror jeg det jevnet seg ut og ikke så verst i forhold til i fjor og distanse/tidsbruk totalt.

Målte opp svømmingen på Google Map og med litt rektangulære svømmerunder så havnet jeg i området 1850 +/- meter, og det blir fort 1900-2000 m så du sier med litt feilnavigering. Så bra som det kan bli. Bedre og lengre enn i fjor i Bergsvannet, så håper vi kan få brukt sjø neste år og. Enda større rektangulære runder så er vi der.

Du fremmet jo godt forslag om drikkestasjon halvveis på løp og har detaljene klare på løypene, så passer jo fint at du nå er selvoppnevnt medlem i arrangements komiteen for neste år og drikke og merkeansvarlig .:-)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 126 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

All times are UTC - 1 hour [ DST ]