Syklet til jobb med racer i går. Gikk brillefint.
MTB'en med piggdekk er out of service.
Girøret tok kvelden for litt siden.
Har fått nytt, men ved montering i går viste det seg at girskifteren var reist til de evige jaktmarker den også.
Iallefall ble den definert inn i den kategorien.
Men når avisen ble hentet i sekstiden var det klart at her kunne man sykle uten pigg.
Og det gikk fint det
500m
Så møtte jeg en nabo og skulle slå av en prat.
Og det endte i en skikkelig underholdende tryning
Sykkelen skle galant ut til høyre mens jeg falt kontrollert til venstre men jeg sa tre ganger
"Jeg faller, jeg faller, jeg faller" og fallt kontrollert (noenlunde) mot venstre.
Akkurat som soldathåndboken tilsier man skal gjøre om man faller på ski.
Heldigvis gikk det bra.
Først og fremst var jeg bekymret for skader på den flotte Bergen Triathlon Club . Det er nemlig en bukse som er veldig god for bruk i typiske vårtemperaturer 0-10 grader. Ikke så tett som Wintex buksen. Et knallplagg. Stilig er den også med BTC logoen på utsiden av leggene, og den nye OG arkitekter logoen pent plassert på gluteus maximus - og den matcher jo mye bedre i fargen enn gamle Vaardal Lunde logoen, som arkitektkontoret het før fusjonen.
Også den jakken slapp hel fra kræsjen. Ikke noe sommerjakke det der, men som Jan Kenneth er jeg enig i at den er super i kalde årstiden. I dag var det bare en sportswool kort sykketrøye under den, og det passet bra i de 2 gradene vi hadde i morges. Tar bra med fuktighet også.
Det gikk også bra med Magicshine lykten
Og cyclocross sykkelen
....ja, og meg. Har en godt polstret gluteus som tok av for støtet.
(Og ja, dette var eksempel på produktplassering. Husk draktbestillingsfristen 20. februar

)